огляд ринків 2015
аналіз ринку 2015
дослідження ринку
тендери на будівництво
будівельні тендери
маркетингове дослідження
база об єктів
(044) 383 74 40
огляди ринку база об'єктів новини
          Про нас           Огляди ринків           Зразок огляду           База буд об'єктів           Маркетингові дослідження           Послуги й ціни           Новини           Паспорта ринків           Контакти    
Наші менеджери завжди готові
відповісти на Ваші питання:

044-383-74-40, 067-537-35-16
info@infokluch.com.ua
ДОДАТИ СВІЙ ТЕНДЕР
Пошук об'єктів
Номер об'єкту
Вид об'єкту
Етап
Регіон
Сортувати по
Останні огляди ринків
Огляд ринку керамічної плитки України 2018 (13.12.2018)
Огляд ринку соняшнику України 2018 (13.12.2018)
Огляд ринку панчішно-шкарпеткових виробів України 2018 (12.12.2018)
Огляд ринку взуття України 2018 (12.12.2018)
Огляд ринку рису України 2018 (11.12.2018)
Огляд ринку слабоалкогольних напоїв України 2018 (10.12.2018)
Огляд ринку гіпсокартонних виробів України 2018 (10.12.2018)
Огляд ринку макаронних виробів України 2018 (07.12.2018)
Огляд ринку борошна України 2018 (07.12.2018)
Огляд ринку металочерепиці та профнастилу України 2018 (03.12.2018)
архів оглядів
обзор рынков 2014
рынок ветеринарных препаратов
анализ рынка 2014
маркетинговые исследование рынка
ветеринарный рынок
исследование рынка
Огляди ринку 2014
Новини компанії 2014
Маркетингові дослідження

Одним з основних напрямків діяльності «Маркетингової компанії «Синергія» є проведення маркетингових досліджень.
Маркетингові дослідження дозволяють виявити можливості фірми, зайняти вигідні конкурентні позиції на конкретному ринку, знизити міру невизначеності і ризику, збільшити ймовірність успіху маркетингової діяльності, знайти нові напрямки бізнесу.
Наша компанія пропонує Вам проведення наступних основних видів досліджень:
кабінетні (вторинні). У таких дослідженнях використовується інформація, яка вже кимось зібрана (Інтернет, преса, органи статистики, асоціації та ін). Завданням дослідження є її вишукування, класифікація і обробка з метою отримання інформації, необхідної для прийняття конкретного управлінського рішення;
польові (первинні). Дослідження цього типу проводяться, коли даних, одержуваних у результаті кабінетних досліджень, виявляється недостатньо. Ці дослідження мають на увазі безпосередню роботу зі споживачами, дистриб'юторами, дилерами і навіть конкурентами, спрямовану на отримання необхідної інформації;

Основні джерела кабінетних досліджень:
• державна статистика;
• законодавство;
• статистика, яку публікується конкурентами та іншими організаціями відповідно до вимог законодавства (обов'язкова публікація фінансової звітності відкритими акціонерними товариствами, страховими компаніями і т. п.);
• прайс-листи, каталоги, рекламні матеріали;
• публікації асоціацій виробників, різних галузевих об'єднань і некомерційних організацій;
• публікації в загальних і спеціалізованих засобах масової інформації, на інформаційно-аналітичних сайтах і сайтах новин;
• звіти про дослідження аудиторії Інтернету, що публікуються спеціалізованими дослідницькими компаніями;
• інформація на корпоративних сайтах компаній;
• статистика відвідуваності сайтів конкурентів (за даними незалежних каталогів і рейтингів);
• навчальна і наукова література. Матеріали симпозіумів, семінарів і т. п.;
• матеріали з платних джерел інформації (стрічок новин, платних баз даних тощо).

Польові дослідження залежно від застосовуваного підходу поділяються на:
• повні. У процесі таких досліджень опитується вся сукупність споживачів, що є на ринку. Зазвичай це можливо в разі обмеженої кількості респондентів (великі фірми, нечисленні споживачі). З одного боку, повні дослідження дають найточнішу інформацію, з іншого боку, при збільшенні кількості респондентів витрати дуже швидко зростають;
• часткові. Такими дослідженнями охоплюється не вся сукупність споживачів (генеральна сукупність), а деяка їх частина (вибірка). Основною проблемою часткових досліджень є побудова репрезентативної вибірки. Іншими словами, всі властивості вибірки (розподіл споживачів за рівнем доходів, поведінки, реакції на зовнішні впливи і т. п.) повинні бути такими ж, як у генеральної сукупності споживачів. Тільки в цьому випадку результати опитування споживачів, що потрапили у вибірку, можуть бути коректно поширені на всю сукупність споживачів.
І часткові, і повні дослідження можуть виконуватися одноразово або на регулярній основі. Залежно від цього вони поділяються на:
• одноразові. Такі дослідження проводяться для отримання інформації, необхідної для прийняття одноразової рішення (про інвестування коштів, зміні стратегії фірми і т. п.);
• повторювані (панельні). Під панеллю розуміється безперервне дослідження, що дає дані про досліджуваний параметрі (обсязі ринку, рекламної активності конкурента, перевагах споживачів і т. п.) в динаміці.

При зборі первинних даних використовуються якісні та кількісні дослідження.
Методи збору якісних даних:
- Експертне інтерв'ю
- Глибинне інтерв'ю
Методи збору кількісних даних:
- Опитування (особисте, телефонне, поштове)
- Retail-Audit (включає аналіз асортименту, цін, дистрибуції, рекламних матеріалів у роздрібних точках по досліджуваній товарній групі)


Останні будівельні об'єкти
29.09.2015
Модернізація заводу
25.09.2015
Виконання робіт по реконструкції газопроводу
22.09.2015
Будівництво виробничих цехів
21.09.2015
Будівництво елеватора
21.09.2015
Елеватор
18.09.2015
Вибір генеральної підрядної організації
18.09.2015
Профнастил
18.09.2015
Облаштованість підлоги з нержавіючої сталі
18.09.2015
Пристрій огородження території
18.09.2015
Перенос інженерних мереж
вся база об'єктів
Останні новини
16.07.2018
Увага, літо)
18.08.2015
Дослідження ринку побутової техніки
28.04.2015
Дослідження ринку цукру
27.04.2015
Аналіз ринку борошна
24.04.2015
Огляд ринку свинини
архів новин
Тегі "ринок": огляд ринків 2015, аналіз ринку 2015, обсяг ринку, маркетингове дослідження, дослідження ринку, огляд ринку нерухомості, аналіз ринку нерухомості
Тегі "тендери": тендери на будівництво, будівельні тендери, тендери Київ
Тегі "будівництво": шукаємо підрядника, замовник і підрядник, участь у будівництві, оголошення будівництво, шукаю будівництво, обсяг ринку будівельних послуг
Стиль, оформлення, дизайн і наповнення сайту www.infokluch.com.ua є об'єктом авторського права ТОВ "Маркетингова компанія Синергія" і охороняються законом.
Передрук і інше їх використання без письмового дозволу компанії не допускаються і викликають відповідальність.
Rambler's Top100
На цьому сайті Ви зможете знайти саму повну базу будівельних об'єктів і тендерів. Огляди ринків, аналіз ринків, обсяг ринку в усіх напрямках. Надаємо послуги за написанням оглядів ринку. Також ми проводимо маркетингові дослідження.
© 2008 - 2015 зроблено в студії mc design